Πολιτική Επιστροφών για Χύμα Αρώματα
Πολιτική Επιστροφών για Χύμα Αρώματα
Τα χύμα αρώματα παρασκευάζονται και εμφιαλώνονται ειδικά για κάθε παραγγελία, σύμφωνα με τον τύπο και τη συσκευασία που επιλέγει ο πελάτης. Η παρούσα ενότητα περιγράφει την ειδική πολιτική επιστροφών που ισχύει αποκλειστικά για αυτήν την κατηγορία προϊόντων.
1. Νομικό πλαίσιο
    Σύμφωνα με το άρθρο 3ιβ (γ) του Ν.2251/1994 περί Προστασίας του Καταναλωτή,
    ο καταναλωτής δεν έχει δικαίωμα υπαναχώρησης (δηλαδή υπαναχώρηση εντός 14 ημερών με
    επιστροφή χρημάτων χωρίς αιτιολογία) σε προϊόντα που:
    
    «δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή της υγιεινής
    και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση.»
  
Τα χύμα αρώματα εμπίπτουν σε αυτή την εξαίρεση διότι:
- παρασκευάζονται/εμφιαλώνονται κατόπιν παραγγελίας, ειδικά για τον συγκεκριμένο πελάτη,
 - αποτελούν προϊόν προσωπικής χρήσης (καλλυντικό που εφαρμόζεται απευθείας στο δέρμα),
 - δεν είναι δυνατόν να ελεγχθεί αν έχει ανοιχθεί, χρησιμοποιηθεί ή αλλοιωθεί το περιεχόμενο μετά την παράδοση,
 - και, ως εκ τούτου, δεν μπορούν να επανατοποθετηθούν προς πώληση με ασφάλεια.
 
Για τους παραπάνω λόγους, τα χύμα αρώματα δεν επιστρέφονται και δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων επειδή «δεν ταίριαξε η μυρωδιά» ή «δεν είναι όπως το θυμόμουν».
2. Σε ποιες περιπτώσεις γίνεται δεκτή επιστροφή ή αντικατάσταση
Παρότι τα χύμα αρώματα εξαιρούνται από το δικαίωμα υπαναχώρησης, το κατάστημα στέκεται απέναντι στον πελάτη με υπευθυνότητα. Επιστροφή ή αντικατάσταση μπορεί να γίνει στις παρακάτω περιπτώσεις:
- Λάθος αποστολή προϊόντος: Αν παραλάβατε διαφορετικό τύπο αρώματος, άλλο κωδικό ή διαφορετική συσκευασία/μπουκάλι από αυτό που έχει καταχωρηθεί στην παραγγελία σας.
 - Ελαττωματική συσκευασία: Αν το μπουκάλι είναι σπασμένο, παρουσιάζει διαρροή ή δεν κλείνει σωστά κατά την παραλαβή.
 
Σε αυτές τις περιπτώσεις, παρέχουμε αντικατάσταση ή – αν αυτό δεν είναι εφικτό – επιστροφή χρημάτων.
3. Διαδικασία δήλωσης προβλήματος
Για να μπορέσουμε να εξετάσουμε ένα αίτημα αντικατάστασης/επιστροφής, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εντός 48 ωρών από την παραλαβή του δέματος.
Στείλτε μας email στο [email protected] με τα παρακάτω:
- Αριθμό παραγγελίας
 - Φωτογραφία του προϊόντος (μπουκάλι/καπάκι)
 - Φωτογραφία της εξωτερικής συσκευασίας αποστολής/προστατευτικού περιτυλίγματος
 - Σύντομη περιγραφή του θέματος (π.χ. "παρέλαβα κωδικό Χ αντί για Υ", "το μπουκάλι έφτασε ραγισμένο" κ.λπ.)
 
Η ομάδα μας θα ελέγξει το αίτημα και θα σας ενημερώσει για τα επόμενα βήματα.
4. Τι δεν καλύπτεται
- Αλλαγή επειδή "τελικά δεν μου ταιριάζει η μυρωδιά".
 - Αίτημα επιστροφής χρημάτων για άρωμα που έχει ανοιχθεί ή χρησιμοποιηθεί.
 - Αίτημα να αλλαχθεί το άρωμα με κάποιο άλλο άρωμα διαφορετικού τύπου.
 
Τα αιτήματα αυτά απορρίπτονται βάσει της εξαίρεσης του άρθρου 3ιβ (γ) Ν.2251/1994, διότι τα συγκεκριμένα προϊόντα δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους υγιεινής και ασφάλειας.
5. Σημαντική διευκρίνιση
Η παρούσα πολιτική ισχύει αποκλειστικά για τα χύμα αρώματα και τα σχετικά προϊόντα προσωπικής χρήσης. Για όλα τα υπόλοιπα προϊόντα (π.χ. ρουχισμός, αξεσουάρ κ.λπ.) εφαρμόζεται η γενική Πολιτική Επιστροφών του καταστήματος, όπως αυτή αναφέρεται στους Όρους Χρήσης.
Εάν έχετε οποιαδήποτε απορία πριν την αγορά σας και θέλετε βοήθεια να επιλέξετε άρωμα, επικοινωνήστε μαζί μας – είμαστε εδώ για να σας κατευθύνουμε σωστά από την αρχή.