Menu
Καλάθι

Πολιτική Επιστροφών για Χύμα Αρώματα

Πολιτική Επιστροφών για Χύμα Αρώματα

Τα χύμα αρώματα παρασκευάζονται και εμφιαλώνονται ειδικά για κάθε παραγγελία, σύμφωνα με τον τύπο και τη συσκευασία που επιλέγει ο πελάτης. Η παρούσα ενότητα περιγράφει την ειδική πολιτική επιστροφών που ισχύει αποκλειστικά για αυτήν την κατηγορία προϊόντων.

1. Νομικό πλαίσιο

Σύμφωνα με το άρθρο 3ιβ (γ) του Ν.2251/1994 περί Προστασίας του Καταναλωτή, ο καταναλωτής δεν έχει δικαίωμα υπαναχώρησης (δηλαδή υπαναχώρηση εντός 14 ημερών με επιστροφή χρημάτων χωρίς αιτιολογία) σε προϊόντα που:
«δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή της υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση.»

Τα χύμα αρώματα εμπίπτουν σε αυτή την εξαίρεση διότι:

  • παρασκευάζονται/εμφιαλώνονται κατόπιν παραγγελίας, ειδικά για τον συγκεκριμένο πελάτη,
  • αποτελούν προϊόν προσωπικής χρήσης (καλλυντικό που εφαρμόζεται απευθείας στο δέρμα),
  • δεν είναι δυνατόν να ελεγχθεί αν έχει ανοιχθεί, χρησιμοποιηθεί ή αλλοιωθεί το περιεχόμενο μετά την παράδοση,
  • και, ως εκ τούτου, δεν μπορούν να επανατοποθετηθούν προς πώληση με ασφάλεια.

Για τους παραπάνω λόγους, τα χύμα αρώματα δεν επιστρέφονται και δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων επειδή «δεν ταίριαξε η μυρωδιά» ή «δεν είναι όπως το θυμόμουν».

2. Σε ποιες περιπτώσεις γίνεται δεκτή επιστροφή ή αντικατάσταση

Παρότι τα χύμα αρώματα εξαιρούνται από το δικαίωμα υπαναχώρησης, το κατάστημα στέκεται απέναντι στον πελάτη με υπευθυνότητα. Επιστροφή ή αντικατάσταση μπορεί να γίνει στις παρακάτω περιπτώσεις:

  • Λάθος αποστολή προϊόντος: Αν παραλάβατε διαφορετικό τύπο αρώματος, άλλο κωδικό ή διαφορετική συσκευασία/μπουκάλι από αυτό που έχει καταχωρηθεί στην παραγγελία σας.
  • Ελαττωματική συσκευασία: Αν το μπουκάλι είναι σπασμένο, παρουσιάζει διαρροή ή δεν κλείνει σωστά κατά την παραλαβή.

Σε αυτές τις περιπτώσεις, παρέχουμε αντικατάσταση ή – αν αυτό δεν είναι εφικτό – επιστροφή χρημάτων.

3. Διαδικασία δήλωσης προβλήματος

Για να μπορέσουμε να εξετάσουμε ένα αίτημα αντικατάστασης/επιστροφής, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εντός 48 ωρών από την παραλαβή του δέματος.

Στείλτε μας email στο [email protected] με τα παρακάτω:

  • Αριθμό παραγγελίας
  • Φωτογραφία του προϊόντος (μπουκάλι/καπάκι)
  • Φωτογραφία της εξωτερικής συσκευασίας αποστολής/προστατευτικού περιτυλίγματος
  • Σύντομη περιγραφή του θέματος (π.χ. "παρέλαβα κωδικό Χ αντί για Υ", "το μπουκάλι έφτασε ραγισμένο" κ.λπ.)

Η ομάδα μας θα ελέγξει το αίτημα και θα σας ενημερώσει για τα επόμενα βήματα.

4. Τι δεν καλύπτεται

  • Αλλαγή επειδή "τελικά δεν μου ταιριάζει η μυρωδιά".
  • Αίτημα επιστροφής χρημάτων για άρωμα που έχει ανοιχθεί ή χρησιμοποιηθεί.
  • Αίτημα να αλλαχθεί το άρωμα με κάποιο άλλο άρωμα διαφορετικού τύπου.

Τα αιτήματα αυτά απορρίπτονται βάσει της εξαίρεσης του άρθρου 3ιβ (γ) Ν.2251/1994, διότι τα συγκεκριμένα προϊόντα δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους υγιεινής και ασφάλειας.

5. Σημαντική διευκρίνιση

Η παρούσα πολιτική ισχύει αποκλειστικά για τα χύμα αρώματα και τα σχετικά προϊόντα προσωπικής χρήσης. Για όλα τα υπόλοιπα προϊόντα (π.χ. ρουχισμός, αξεσουάρ κ.λπ.) εφαρμόζεται η γενική Πολιτική Επιστροφών του καταστήματος, όπως αυτή αναφέρεται στους Όρους Χρήσης.

Εάν έχετε οποιαδήποτε απορία πριν την αγορά σας και θέλετε βοήθεια να επιλέξετε άρωμα, επικοινωνήστε μαζί μας – είμαστε εδώ για να σας κατευθύνουμε σωστά από την αρχή.